zaterdag 22 april 2017

AteljeePee goes Atelier Stikstof

De laatste jaren heb ik er mij al meermaals op betrapt om te pas en te onpas de zoektermen 'naaicafé Dendermonde' en 'naai atelier Dendermonde' in te voeren in google. Steeds zonder echt veel resultaat, of toch niet echt waar ik op zoek naar was. Sinds ik wat intensiever met mijn favoriete hobby bezig ben, voel ik echt de nood om dit met anderen te delen en niet steeds alleen op mijn kamertje te zitten. Want alleen is ook maar alleen. Ik was op zoek naar een plaats waar gelijkgezinden gezellig samenkomen, zonder verplichtingen zoals een inschrijving, en elkaar advies geven over hoe je dat ene kledingstuk nu best afwerkt. Ondanks mijn vijf jaar 'ervaring', ben ik nog steeds een autodidact die elke keer weer nieuwe dingen leert en nog steeds hulp kan gebruiken. 

Maaaaaar, helaas pindakaas, ik vond nergens zo een naaicafé in mijn buurt. "Jammer" dacht ik dan en liet het hier ook bij. Tot ik hierover aan de praat geraakte met iemand uit mijn favoriete (ex-)jeugdhuis. "Als je zoiets niet vindt in de buurt...organiseer het dan zelf!" Zo simpel was het, gewoon iemand die mij zei dat dit óók een optie was, want eerlijk gezegd had ik er nog niet bij stil gestaan. Mijn grijze massa raakte die dag én nacht in overdrive en al snel was ik praktische zaken aan het regelen voor de eerste editie van Atelier Stikstof. Dus bij deze: dankjewel Diederik en Mieke om mij een duwtje in de rug te geven! 👊


*trommelgeroffeeeeel* 

Dames (en heren) uit het Dendermondse, houd jullie niet in om vanaf dinsdag 25 april langs te komen in JH Zenith. Om de twee weken (telkens op dinsdagavond) organiseren we van 19 tot 22u het gezelligste naaicafé van heel België! En dat gratis en voor niets! Om deze eerste editie feestelijk in te zetten krijgen jullie er nog een glaasje cava én een onweerstaanbare cupcake bovenop! BAM! 

Op onze Facebookpagina vind je alle info. 




Hopelijk tot dinsdag! 


Liefs, 
Ewa

💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten