zondag 14 mei 2017

Life doesn't come with a manual, it comes with a mother...

Hoewel we niet meer zoals vroeger knutselwerkjes onder ons bed "verstoppen" om ze daags nadien met een smile van hier tot in Tokio aan ons mama te geven, proberen ik en mijn zus elk jaar toch iets speciaals voor haar te doen. Want ja, 't mag gezegd worden, mama, wat zouden we toch zijn zonder jou!?

* Zet jullie maar al schrap voor een portie meligheid * 

Een klein, onnozel cadeautje één keer op't jaar is dan ook niet te veel gevraagd voor zo een geweldige madam! De onvoorwaardelijke liefde en steun die we krijgen, elke dag opnieuw, is eigenlijk niet te vatten in een simpel moederdagcadeautje (...maar we doen ons best). 

Lieve mama, ik bewonder je zo hard voor je kijk op het leven en "je leeft maar één keer"-ingesteldheid, je zin voor reizen en je zachtaardige karakter. Wetende dat er iemand op deze gigantische planeet rondloopt die ineens alles zou laten vallen om er voor je te zijn, geeft een onbeschrijfelijk goed gevoel. 

Soms sta ik wel eens stil bij de alledaagse dingen die zo ongelooflijk vanzelfsprekend zijn dankzij jou (en papa uiteraard). Alle kansen die we konden grijpen, alle mogelijkheden die we krijgen...dank dank dank, duizendmaal dank! 

Kortom, mama, jij bent de beste! 💗
(P.S.: papa, gij zijt ook nen toffe ze, maar uw dagje komt nog 😉 )



Bon, gedaan met de meligheid en back to business! Ziehier het moederdagcadeautje dat ik maakte (op vraag van la mama zelf): een eenvoudige maar mega functionele totebag. Ik haalde wat inspiratie hier, hier en hier en paste het naar mijn goesting aan. 




Ik deed nekeer zot en gebruikte een sier-zigzag steek om het dat tikkeltje extra te geven. It's all in the details, baby!


De binnenkant is heel eenvoudig, zonder al te veel poespas, enkel een AteljeePee label natuurlijk. 


Ziezo, nu kan ze weer met al haar gerief in stijl rondcrossen!

Stof: canvas - Ikea 
Patroon: link 1, link 2, link 3

Voor de creatieve dames (en heren) uit Dendermonde, die graag hun kennis, patronen en tips willen bijschaven/verruimen >>> zeker komen naar de derde editie van Atelier Stikstof in JH Zenith te Dendermonde! Het gezelligste naaicafé van heel België!

Zet je alvast op 'aanwezig' op het event of stuur een mailtje naar atelierstikstof@jhzenith.be.
Oja, en 👍 de facebookpagina maar 😊



Liefs,
Ewa

💋




Geen opmerkingen:

Een reactie posten