zaterdag 27 mei 2017

Nog eentje om het af te leren...

Sinds ik ben beginnen bloggen en mijn creaties aan een veel groter publiek toon, krijg ik zo af en toe heel subtiele hints te horen. "Oooh mooi...seg Ewa, ik verjaar bijna eh πŸ˜‰ ": zΓ³ subtiel zijn die hints meestal. Ik moet wel toegeven, het streelt mijn ego altijd wel een beetje als ik zo een leuke commentaren en bijhorende hints krijg. Want ikzelf zie in alles wat ik maak foutjes en dingen die beter zouden kunnen en vergeet soms het volledige plaatje te bekijken. 

Mijn laatste creatie/uitgewerkte hint is er eentje voor de verjaardag van mijn schoonzus Lisa. Al van zolang ik haar ken gaat ze met dezelfde Freitag handtas overal naartoe, maar echt o-ve-ral! Tijd voor een nieuwe, denk ik dan! (Of toch een waardige aflosser van haar Freitag)


Ik koos opnieuw voor het allerzaligste tassenmateriaal van het moment: kurkleer! Kleine verslaving, I know... Een combinatie van zwarte en goud gespikkelde kurk. Ik maakte reeds twee tasjes in een gelijkaardig formaat maar telkens toch een beetje anders. Hier en hier kan je mijn vorige AteljeePee tasjes terugvinden. 


Ondanks het eenvoudige model, zijn het de kleine details die het tasje origineel maken. De flap werkte ik af met drie strookjes zwarte kurkleer. De zwarte draagriem gaf ik dan weer een strookje gewone kurkleer. 




De binnenkant is in paarse canvas dat ik ooit eens vond op de zolder van mijn oma. Zonder extra zakjes, ritsen of versieringen... Simpel kan ook! En misschien was ik gewoon wat te lui... Anderzijds, hoe minder zakskes, hoe meer kans om alles terug te vinden πŸ‘Š


Happy birthday, schone zuster! πŸ°πŸΈπŸŽ‰

Zwart en goud gespikkeld kurkleer: K-Bas
Paarse canvas stof: de zolder van de bomma
Magneetknop en hengsels: K-Bas


Liefs, 
Ewa

πŸ’‹

2 opmerkingen: